Wir möchten euch ganz herzlich in unserem Millowitsch-Forum begrüßen!

jar driva takten

#1 von Labi1995 , 14.06.2019 07:36

"Varf?r ?r alla i en raseri ?ver ?kande stridshastighet? F?r som jag har p?pekat tidigare strider de flesta rekreationsl?pare helt enkelt, vilket artificiellt skapar en mycket l?g stridshastighet. Varf?r? Eftersom foten landar s? l?ngt ut mot Masscentrumet som det tar ett tag f?r din kropp att vara ?ver den och redo att trycka p?. S? n?r n?gon k?ra form tr?nare s?ger att ?ka stridshastighet till X, vad som h?nder ?r l?paren f?rs?ker s? sv?rt att ?ka stridshastighet, han huggar sin stride ett g?ng genom att s?tta sin fot ner tidigare och landa n?rmare mitt Nike Air Max 90 Dames centrum av massa, vilket minskar ?verstridningen. Inget s?Nike Air Max 95 Femmerskilt fel med det. Var vi g?r fel ?r det i logiken att steghastigheten ?kar ?r nyckeln. Nej det ?r det inte. Det ?r eliminering av den ?verstridiga. Med hj?lp av cue f?r att ?ka steghastigheten ?r ett s?tt f?r tr?nare / l?pare att minska den h?ftiga ?verstriden. "Po?ngen som Steve f?rs?ker g?ra ?r att ?verstr?ms ?r det onda som vi f?rs?ker r?tta genom att manipulera kadens. Med andra ord ?r ?kad kadens inte m?let i sig, utan det ?r ett s?tt att uppn? m?let att eliminera ?verstriden. Vad ?r ?verstridande? Definierad helt enkelt, det l?per p? ett s?dant s?tt att du n?r fram?t med underbenet och lander tungt p? h?len (vanligtvis) med ett f?rl?ngt kn?. De fyra bilderna nedan visar ?verfl?diga i l?pare som spelats in p? 10K-m?rket f?r Manchester City Marathon 2009 - alla fyra visar www.melanieo.fr det exakta ?gonblicket av f?rsta kontakten mellan foten Adidas Superstar Womens och marken. Vad vi ?ntligen vill ha ?r att undvika att n? ut med underbenet , och d?rigenom f?rhindra landning p? h?len med ett f?rl?ngt kn?. Ryan Hall fr?n 17,5 milmarkeringen av Boston Marathon 2010 ger ett bra exempel p? en o?vertr?ffad g?ng med en midfoot landning, ett b?jt kn? vid kontakt och ett mer eller mindre vertikalt nedre ben. En kontinuerlig tanke ?r att ?kad kadens bidrar till att minska ?verstridighet eftersom det tvingar dig att s?tta foten ner snabbare och n?rmare tyngdpunkten. Amby diskuterar ocks? detta i sitt inl?gg och s?ger "Dicharry menar att lasthastighet ?r viktig, men inte n?dv?ndigtvis fotstrejk. Han vill helt enkelt att l?pare ska vara f?rsiktiga med ?verstridighet, dvs springa med en l?g stridshastighet som leder till att foten ligger framf?r mitten. Nike Air Max 95 Dames "Med andra ord ?r det sv?rt att n? med benet och Adidas Superstar Femme ?kad kadens kan hj?lpa oss att undvika g?r det. L?t mig upprepa - ?verskridande ?r vad vi f?rs?ker f?rhindra genom att manipulera kadens. Om du inte ?verstr?jer, kan manipulering av kadens inte vara klokt eller n?dv?ndigt. Om ovanst?ende observation fr?n Max Donelan ?r den ?kade stridshastigheten vanligtvis korrelerad med ?kad stridl?ngd, ?r min gissning att ?kad l?ngd kan bero p? st?rre h?ftf?rl?ngning p? baksidan i st?llet f?r att n? fram?t n?r vi g?r upp i kadens. Jag kan beh?va f? min kamera att sparka upp f?r att experimentera med den h?r hypotesen - mer anledning till att mina grannar tror att jag ?r n?tter! Vad g?ller hastighet verkar det ganska tydligt att stegl?ngd och stridhastighet interagerar f?r att ?ka k?rhastigheten. Vilket av de tv? ?r beroende av, eftersom den Nike Air VaporMax Dam prim?ra mekanismen kan variera n?got fr?n person till Nike Air Max 270 Femme person och med olika hastighetsintervall. S? ofta h?nder det med mig, n?r jag b?rjar mulling n?got s? h?r, k?nner jag mig n?dv?ndigt att experimentera med mig sj?lv. Jag har en Wahoo Footpod som synkroniseras med min Garmin Forerunner 305 och utmatar steghastighet i realtid, s? jag har ?vervakat min kadens p? mina k?rningar sen f?r att se vad jag g?r ute p? v?gen. Jag har m?rkt att min kadens fluktuerar r?tt runt 186 steg / min ?ver ett ganska brett spektrum av hastigheter, fr?n ca 7:00 / mil upp till ca 9:00 / mil. Men n?r jag trycker snabbare ?n en klocka p? 7:00, st?mmer min steghastighet upp, och jag har sett den g? s? h?g som 200 n?r jag verkligen b?rjar driva takten. Vad det h?r ber?ttar f?r mig ?r att f?r det mesta av min snabba hastighet reglerar jag hastigheten genom att ?ndra str?ckl?ngd, men n?r jag vill g? fort ?kar jag Nike Air Max 90 Womens min oms?ttning och st?ter upp kadansen. Jag var aldrig Nike Air Max 2017 Femme medveten om detta tills jag faktiskt m?tt det. F?r visuellt bevis, nedan ?r ett diagram fr?n en senare k?rning som visar kadens under en 7 mils k?rning - kan du f? se de tv? g?ngerna jag tryckte takten under 7:00 min / mil?

Labi1995  
Labi1995

ast season, I knew [url=http://www.emilielafarg
visail Garcia can earn up to $6 million as part of his one-year contract with the

Das Forum zur Millowitsch-Fanpage, http://www.millowitsch-fanpage.de
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen