Wir möchten euch ganz herzlich in unserem Millowitsch-Forum begrüßen!

I hvert fald for nogen i de tidlige stadier

#1 von Labi1995 , 10.12.2018 03:45

I videoen h?vder Mizuno, at den nye Mizuno Be www.lavolailles.fr sko er designet Adidas Falcon Damskie til at "?ge aktiveringen" af flexor digitorum longus og flexor hallucis longus, mens du g?r, og dermed h?vder stregthen af ??disse muskler. Jeg er alt for innovation i skodesign og fors?ger at g?re unike ting med fodt?j, der kan gavne mennesker ved at styrke musklerne, men n?r det h?vdes, at en sko styrker bestemte muskler, n?r den ikke l?ber for at forbedre ydeevnen, mens den k?rer, vil min respons blive vist mig de peer-reviewed, offentliggjorte data, der underst?tter denne p?stand. Har vi ikke l?rt af krav fra andre skoforetagender om, at s?danne krav skal st?ttes af uafh?ngige tests? M?ske er unders?gelserne f?rdige og ikke offentliggjort endnu, men indtil de er, tager jeg disse krav med et stort saltkorn. Godt sagt Ian! Jeg kom v?k fra marketing technobabble, der fors?ger at retf?rdigg?re trinet i inders?len www.aromery.co.uk med det indtryk, at Adidas Deerupt Damskie denne skofremstilling som for mange andre grundl?ggende ikke forst?r det grundl?ggende i biomekanikken eller bare er ligeglad. At underkaste t?erne p? inders?len ?ger ikke stabiliteten, den reducerer den og reducerer den muskelaktivitet, der vil bruge den til stabilitet. Waraji-sandalerne, som de h?vder at de var inspireret af, er fundamentalt forskellige, da disse gamle sandaler tillader t?erne at engagere sig direkte med jorden, n?r foden er n?r for off giver bedre greb og st?rre fleksibilitet end det kan opn?s med stive sandler, der g?r helt under t?erne. Undersk?ringen p? Waraji er grundl?ggende en tilpasning for at undg? faldgruber i en stiv s?l som forstyrrer normal fodmekanik. Hvad ville have v?ret mere effektivt for Samuri ville have v?ret at dunkle sandalerne helt, som jeg er sikker p?, at de ofte ville Nike Air Max Guile Womens have gjort.S? til Adidas Falcon Mens kortl?gning, endnu et tilf?lde af bullshit design og markedsf?ring, der tydeligt demonstrerer en sko fremstiller total ineptitude og bortset fra biomekanik og den kyniske evnen markedet enhver gammel crap til intetanende k?bere. Jeg er i testgruppen for disse. Det er en interessant f?lelse. Jeg kunne aldrig s?tte et fast nummer p? dens virkning, da jeg er relativt ny til at k?re, s? forbedringer kan skyldes et antal faktorer, ikke kun sko. Men jeg vil sige, at jeg tog et par uger v?k fra at b?re dem, og jeg f?lte at jeg ikke gjorde de samme fremskridt, jeg var, mens jeg bar dem. Derefter f?lte jeg mig, at jeg var ved at ?ge mit tempo for forbedring igen. Er dette en mental ting? Det ved jeg ikke. Er det v?rdifuldt i sig selv? M?ske. I hvert fald for nogen i de tidlige stadier af deres l?be lever sikkert. For Nike Air Presto Womens virkelig krydret l?ber kan Nike Air Max 1 Womens de vide bedre. Jeg er enig, sande tal burde v?re der, men der er ogs? noget at t?nke p?, det kan ogs? hj?lpe. Efter min mening anyways.I har brugt lidt tid i eftermiddag med en gruppe af mine forskningsstuderende, der designer et h?jtst?ende projekt, som de forh?bentlig vil udf?re p? l?bende form. M?let for i dag var at g?re dem bekendt med kameraerne, jeg har, og f? noget video fra forskellige vinkler, s? de har en ide om, hvad de potentielt kan arbejde med. For mig var det en chance for at spille med mit nye HD-slow motion kamera (Panasonic FZ200) - jeg har f?et et stort optagelsesbillede i HD 720p med 120 billeder per sekund - jeg elsker dette kamera til udend?rs optagelser, men har ikke pr?vede det indeni endnu. Jeg troede, at jeg ville dele et par klip af mig, der k?rer langsomt bagud i tre forskellige Balenciaga Triple S Womens forhold: barfodet, i Nike Air Max 270 Womens Newton Distance Racers og i Skechers GoRun sko. Vi sk?d videoen fra taljen ned, da vi hovedsagelig bare spillede rundt, og de vil sandsynligvis fokusere p? f?dderne i det projekt, de v?lger at forf?lge. Der var ingen opvarmning, jeg l?b fra omkring 20 meter bagud og til siden af ??kameraet til m?ske 100 meter ud over kameraet, s? jeg m?tte sk?re indad lidt for at komme i tr?d med kameravisningen. Hver gang jeg g?r dette, indser jeg, hvor forf?rdeligt det er at l?be flydende og afslappet, n?r du ved, at du bliver filmet! Jeg vil afst? fra at kommentere p? mig selv og sige, at jeg ser forfoden strejker, n?r barfod og mild h?l til midtfod i sko, men hvis du gerne vil rive andre aspekter af min form ud, er du velkommen til at g?re det i kommentarerne!

Labi1995  
Labi1995

ne[/url] Boylen said."We were very, very honest
The Oakland Raiders placed right tackle Donald Penn on injured

Das Forum zur Millowitsch-Fanpage, http://www.millowitsch-fanpage.de
Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen